یک پنجره برای دیدن ...

یک پنجره برای دیدن ...

عنوان وبلاگ برگرفته از شعری است.
یک پنجره برای دیدن ...

یک پنجره برای دیدن ...

عنوان وبلاگ برگرفته از شعری است.

آره یا نه، بگو! ...*

قالبم خوبه؟


- یه قالب سنتی تر میخواهم. 

- عکس میخوام واسه اول وبلاگ بذارم، حال چه کنم؟

-...


*احمد آزاد

_________________________________

پی نوشت : متشکر از نظر دوست(تان) 


خنده

خنده،  شاید یه ورزش باشه اصن،  همونطور که باشگاهشم زدن تو  هند.  ولی من فکر میکنم خنده یه مهارته،  یه هنر،  که باید یادش بگیریم.  از بچگی.

خوش بحال  اونایی که راحت میخندن،  به قول معروف به ترک دیوار میخندن،  بلدن چطور شاد باشن،  مسخره بازی در بیارن.  و ما باید آویزون اونا باشیم واسه تولید شادی. و این خیلی بده وقتی که یه مشت بچه مثبت  دور هم جمع بشن واسه خوش گذرونی. تازه میفهمی چه کلاهی سرت رفته. 

باید تمرین کنم،  بیشتر، الکی الکی، بلند بلند، بخندیم. 

خوشم باشه.

خدا کنه زیاد این پریشونی طول نکشه، فقط دوست دارم برم خونه و بچسبم به بیکاریم.