یک پنجره برای دیدن ...

یک پنجره برای دیدن ...

عنوان وبلاگ برگرفته از شعری است.
یک پنجره برای دیدن ...

یک پنجره برای دیدن ...

عنوان وبلاگ برگرفته از شعری است.

دلم گرفته...

اینروزا (بذارید منم گاهی روزنوشت بنویسم)  خیلی ذهنم درگیره.  خیلی دارم سعی میکنم به زندگی خوش بین باشم. الان هم دارم بی مقدمه مینویسم. از آدما خسته،  و از روزگار.  من فکر میکنم زندگی باید قشنگتر از اینا باشه. ولی زمان میخوام. بیشتر ازین محتویات ذهن خسته ام رو بیرون نمیریزم.  مواظب مهربونیاتون باشین. 



حال من حال به گلدون شکسته است، بی گل و آب برا موندن توی ایوون بهار،  دلم گرفته... 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر بهار جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 14:30 http://narineyesorkh.blogfa.com/

بعضی وقت ها فکر می کنم شاید تقصیر من هست که این روزا پیش پیش تصور کردم و کلی براشون خیالپردازی....که حالا وقتی رسیدم به اون روزا و هیچ شباهتتی ندارن به تصوراتم یه خستگی وافره میشینه به جونم....

سارکبیر پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 11:57

گریه کنین...

بعیدم نیست...

بهار دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 17:49 http://likespring.blogsky.com

اره اینجوری ام میشه مخصوصا وقتی چند تا قطعه اضافه بیارید کلا روانتون شاد میشه

مث حامد تو دنیای شیرین دریا!

بهار دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 03:01 http://likespring.blogsky.com

نمیدونم چی باید بگم...من اینجور وقتا یه عالمه ظرف میشورم که خب نمیشه به شما پیشنهادش داد...
امیدوارم خیلی زود حالتون بهتر بشه و روحیه تون مثل سابق بشه
به قول خودتون زمان حلال همه مشکلاته

چرا اتفاقا، الان کلی ظرف نشسته پیش رو هست. بالاخره باید یجوری حواسمون رو پرت کنیم دیگه...
ولی ترجیح میدادم یه وسیله ی خرابی واسه تعمیر داشتم. یا یه سفارش ساخت! حیفه این دستِ به آچار، بیکار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد